Beskrivning
WORKMAN® MDX TORO.COM/WORKMAN HUVUDFUNKTIONER
• Total lastkapacitet upp till 750 kg
• Bogseringskapacitet på upp till 544 kg
med dragkrok för tung drift.
• Tvåhjulsdrift med främre hydrauliska
bromsskivor och hydrauliska
trumbromsar på bakhjulen.
• 25,6 km/h, reglerad. För tillvalet
32 km/h krävs ROPS och
säkerhetsbälten.
ROBUST DESIGN
Slitstarka komponenter och material gör att Workman MDX blir både mer
hållbar och pålitlig. Kompositflak med dubbla väggar som klarar oväder och
tunga laster och som inte rostar eller blir buckliga. Detta fordon är byggt för
att arbeta lika hårt som du, år efter år.
Workman MDX-serien med SRQ kombinerar en spiralförsedd stötdämpare med en
Active-In-Frame™-upphängning med vridningssvängled.
Dessa funktioner ger överlägsna köregenskaper samt
optimal förarkomfort och -kontroll. Den imponerande
lastkapaciteten och de hydrauliska fyrhjulsbromsarna
ger bättre produktivitet för de tuffaste jobben.
Workman MDX har den kraft och mångsidighet
du behöver för att göra mer.
Läs mer här om våra andra arbetsfordon
Är du osäker på vad som passar er eller vill boka en provkörning på era ytor – kontakta våra specialister för att snabbt och enkelt få en kostnadsfri rådgivning.
Workman® MDX har ett SRQ™-system (Superior Ride Quality) som ger bekvämare körning. SRQ-systemet på Workman MDX-modellen består av en oberoende A-formad ramupphängning, en bakre upphängning med pendelarm och en Active In-Frame™-upphängning med vridningssvängled som dynamiskt förbinder det främre och bakre chassit. Workman MDX har ett hållbart lastflak i plast med en lastkapacitet på 750 kg.
- Robust formsprutad kaross. Motorhuv med spärrhake som underlättar åtkomsten för tekniker.
- En förlängd främre ram ger extra benutrymme vilket ökar fördelarna med SRQ™ och förarens och passagerarens komfort.
- SRQ™ kombinerar en stötdämpare med spiraler med en Active-In-Frame™-upphängning med vridningssvängled.
- Kompositflak med dubbla väggar som klarar oväder och tunga laster och som inte rostar eller bucklas.
- Gör att axlarna reagerar på terrängen oberoende av varandra. Resultatet blir en jämn färd även i den mest kuperade terräng.
- Maximal produktivitet med klassens högsta totala lastkapacitet.